úterý 27. září 2016

Prague trip

V neděli 25.9. jsem se vydala na výlet spolu s Péťou do Prahy. Na snídani jsme vyrazili, kam jinam než do Cacaa.
Já si objednala bagel s krémovým sýrem a uzeným lososem, jogurtový dort s borůvkami a horkou čokoládu s Nutellou. :)
Péťa si dal pistáciový dort a horkou čokoládu s obsahem 72% čokolády.
Myslím si, že Cacao je vždy trefou do černého a stojí za nejednu návštěvu. :)
Vůbec se nedivím, že sem chodí tolik youtuberek a blogerek.












Po cestě jsme zašli do snad nejúžasnější hračkárny (Hamleys), kterou jsem, kdy viděla a samozřejmě nemohla chybět fotka s medvědem na lavičce, kterou má snad každý správný instagramista. :D


Na obídek jsme vyrazili do Pasta Krusty.
Já si vybrala Tagliatelle s Carbonara a pomerančový fresh.
Péťa si dopřál Tagliatelle s pomodoro e basilico.
Já jsem byla bohužel už předcpaná z Cacaa, tak jsem nesnědla celé jídlo, ale bylo výborné. 



Po cestě na zmrzku jsme se zašli podívat na Dyzajn market
Prošli jsme ho docela rychle, měla jsem možnost naživo uvidět Koko, kterou ráda sleduju na Streamu. :)

Hřeb dne byla zmrzlina z Amorina. Doslova srdcová záležitost. Mají na výběr malou, střední a velikou.
Já si vybrala střední + makronku a nechala jsem za to 170,-, sice to není nejlevnější, ale zážitek zaručen. :)
Péťa byl taak hodný, že mi koupil růže, takže jsem měla krásný komponent na fotku.







Už plánujeme další výlet po Praze, jelikož je tam tolika míst, která stojí za navštívení. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat