středa 23. srpna 2017

Bounty tyčinky


Po dlouhé době přidávám recept. Nebyl čas a vlastně i chuť něco pořádně tvořit, takže jsem byla aktivní jen na mém Instagramu.

A teď k receptu. Neznám snad nikoho, kdo by nemiloval kombinaci čokolády a kokosu.Tyčinky bounty jsou hrozně známé a dobré, co si budeme povídat. :D Když jsem na netu zahlédla recept, který se skládá pouze ze 3 surovin, tak jsem neváhala. :) A navíc jsou hotové a snězené během chvilky, to vám garantuju.

Ingredience:
200 g strouhaného kokosu
plechovka (cca 400 g) slazeného kondenzovaného mléka (např. Salko)
300 g mléčné čokolády (např. Milka)

Postup:
Strouhaný kokos smícháme s kondenzovaným mlékem. Namočenýma rukama (díky vodě se nebude kokos tolik lepit na ruce :) ) tvarujeme malé tyčinky, které odkládáme na pečící papír. Poté je necháme cca hodinku v mrazáku, aby ztuhly a šly lépe namáčet do čokolády.

Čokoládu rozpustíme v mikrovlnce nebo ve vodní lázni. Pomocí dvou lžiček nebo vidliček namáčíme celé kokosové tyčinky do čokolády. Hotové opět necháme na pečícím papíru, aby se čokoláda vsákla a zaschnula.

Poznámky: Dá se použít i hořká čokoláda, pokud nemáte rádi přeslazené tyčinky. :)










A pro ty, kteří se nechtějí patlat s čokoládou, tak mám ještě jednu verzi. :)

Ingredience:
1 vanička tvarohu
1 banán
lžíce medu
kokos
čokoláda (já použila tmavou od Lindt)

Postup:  
Rozmačkáme banán, vytvoříme směs z tvarohu, medu, banánu a kokosu (toho přidáme tolik, aby vznikla hustá hmota). Polijeme rozehřátou čokoládou a je hotovo. :) 





 

2 komentáře: