středa 11. října 2017

Prague Trip III.

27.9.2017 Jsem vyrazila do Prahy na food výlet s mým parťákem Petrem. Jako první jsme zašli do Oh Deer v Bělehradské ulici na Cronuty. :) A o co se vlastně jedná? Cronut nebo-li Crobliha je kombinací francouzského croissantu a amerického donutu a nabízí se v mnoha příchutích. Každá crobliha má polevu a náplň. Já si vybrala pistácii s malinou a Petr slaný arašídy s lesním ovocem. Překvapilo mě, jak jsou nadýchané a veliké. Pokud byste na ně chtěli narazit, tak se tam stavte spíš v dopoledních hodinách, jelikož odpoledne bývá vyprodáno a připravte si cca 65,- korun za jeden. :)




Na snídani jsme vyrazili do Kavárny co hledá jméno a na jejich proslulé Vejce Benedikt soufflé (slanina, pažitka, francouzský toust, holanská omáčka). Dále si můžete ke snídani (do 12h) vybrat vejce florentine soufflé nebo bircher muesli. Od 11h podávají i polévky dle denní nabídky. Kdo má chuť, tak si může vybrat obložené chlebíky nebo třeba dortík.
Nejvíce mě zaujala víkendová nabídka, ale jelikož nejsem z Prahy, tak se tam nejspíš nedostanu. :/ O víkend nabízí to samé + etažérku pro dva, která vypadá božsky. Pak avokádový toust s marinovaným lososem a nebo karamelový trhanec s pomerančovým sabayonem.
Prostředí se hodně povedlo, druhý takový podnik nejspíš nenajdete. :) Když vejdete, tak vás asi první zaujmou obrazy, které jsou krásně barevné. Když si chcete odskočit, tak na vás čekají snad nejznámější toalety na celém Instagramu. :D Kdo neviděl jejich fotku, jako by nebyl.
Kavárna byla kolem 10. hodiny pěkně narvaná, takže jsme chvíli čekali na místo. Na uvítání jsme dostali vodu. Já si objednala zelený čaj a Péťa Espresso Tonic, které jsem ochutnala a přišlo mi to dost silný, takže bych si to asi nedala. :D  Po objednání jsme docela dlouho čekali, ale tak já to chápu, moc lidí, tak se nestíhá. Jídlo nám po delší době přinesl sám kuchař. :)








Na oběd jsme zašli do Esky, kde je vážně moc hezky. :) Příjemné prostředí, jídlo a hlavně boží personál. Hned, co jsme tam vkročili, tak nás milá slečna/paní z obsluhy pozdravila a dala nám ramínko na bundy, poté se zeptala, jestli jdeme na oběd. Po kladné odpovědi si s náma chvilku povídala, poté nás její kolega usadil u stolu v patře. Na uvítanou jsme dostali vodu a prostě parádní domácí chlebík, který si denně pečou ve svojí pekárně! A máslo na zajímavém kameni. To se jen tak nevidí. :) Objednali jsme si fermentovanou limonádu (příchuť tuším malinová). Objednali jsme si jejich specialitu - Brambory v popelu s uzenou rybou, sušeným žloutkem a kefírem.
Konečně jsem pochopila ten povyk kolem tohodle jídla. Nejím kopr, ale v tomhle jídle jsem si ho dala, bylo to tak neskutečně výborný. A k tomu ten chleba, no nemám slov, to se musí zažít.
Abych pravdu řekla, tak jsem chtěla na oběd do jiného podniku, Eska mě moc nelákala, ale jsem ráda, že mě Péťa přemluvil. Určitě se chci v budoucnu někdy vrátit. Joo a ještě jsme ochutnali další příchuť limonády - jablko (cítili jsme v ní i skořici).
Během návštěvy se nás několikrát obsluha ptala, jestli je vše v pořádku. Cítila jsem se tam vážně příjemně. Doporučuji! :)







 Po obědu jsme se šli projít a hledali jsme Crème de la Crème.
Docela jsem přemýšlela než jsem si vybrala tři příchutě. :)
Vyhrálo to mango, malina a pistácie! 
Říká se o této firmě, že vyrábí nejlepší italskou zmrzlinu v Praze,
což mohu potvrdit. :D 


Žádné komentáře:

Okomentovat