středa 18. listopadu 2015

Podmáslovo-dýňové lívance

Po delší době jsem si k snídani dopřála lívance. Z pole nám ještě zbyly dýně, tak jsem našla recept, kde je využiju. Na carujeme.cz mě jeden doslova dostal. Musela jsem ho hned zkusit. Lívance jsou vážně výborné, krásně nadýchané a kořeněné. Navíc můžete každý obalit v troše rozpuštěného másla a poté v třtinovém cukru.

Ingredience:
1 1/2 hrnku podmáslí
1 hrnek dýňového pyré
1 velké vejce
1 1/2 lžíce oleje
2 hrnky hladké mouky
¼ hrnku třtinového cukru
2 lžičky kypřícího prášku
1 lžička jedlé sody
špetku mleté skořice
špetku mletého zázvoru
½ lžičky soli

Postup:
Smícháme v míse podmáslí, pyré, vejce a olej. V druhé misce promícháme mouku s cukrem, kypřícím práškem, sodou, skořicí, zázvorem, solí. Vlijeme mokré ingredience do suchých a dobře promícháme. Na pánvi rozehřejeme trochu oleje a tvoříme lívance. Z každé strany opékáme dohněda a skládáme na talíř.

Poznámky: Lívanečků vyjde z 1 dávky cca 25-30, záleží na velikosti. 
 









 Taky se vám lívance připalují v lívanečníku jako mně? Proto jsem nakonec použila pánev na palačinky, takže lívance nevypadají tak dobře, jak bych si přála.


Žádné komentáře:

Okomentovat