pátek 25. března 2016

Banánovo-skořicové lívance

Když už jsou ty Velikonoce, tak bych měla přidat nějaký nový recept :) Na mazanec a koláčky jsem recept přidávala už minulý rok, recepty najdete zde. Přemýšlela jsem, co bych připravila, tak jsem se mrkla pro inspiraci na Pinterest a našla jsem tam různé obdoby králíků z lívanců, tak jsem jednoho taky musela udělat, když ono je to tak roztomilé. :D

Ingredience:
zralý banán
2 vejce
skořice
drcené vločky nebo celozrnná mouka - množství dle konzistence 
ovoce na ozdobu (jahody, borůvky, banány)
kokosový olej na smažení

Postup:
Banán nakrájíme na kolečka, vložíme ho spolu se dvěma vajíčky do misky. Tuto směs pořádně rozmačkáme vidličkou a zasypeme skořicí. Nebo vše rozmixujeme mixerém, protože se potom lépe našlehá těsto a lívance budou nadýchanější. Smažíme na kokosovém oleji nebo na kvalitní pánvi bez oleje. Dozdobíme podle sebe a můžeme podávat. :)





Žádné komentáře:

Okomentovat