pátek 12. srpna 2016

Liberec trip

Už dlouho jsem se chtěla vydat na výlet do Liberce. A teď mi to konečně vyšlo. :) Jela jsem za Péťou a Klárkou. Péťa mě vyzvedl na nádraží a mohli jsme vyrazit do Mikyny, kde už na nás čekala Klárka. Po cestě jsme lehce zmokli. :D

Nejdříve jsme seděli v takovém koutku v rohu u vchodu, kde byla docela tma na pěkný fotky :D (problém instagramistů). Objednali jsme si jídlo a pití. Já s Péťou jsme si dali Hokkaido burger a Klárka sendvič s hummusem a červenou řepou. K pití jsem si objednala malinovou limonádu s tymiánem, Péťa s Klárkou citrusovou s rozmarýnem :)




Když jsme dojedli oběd, tak jsme se přesunuli za lepším fotícím prostředím :D na velký stůl. :) Tam jsme si dopřáli mlsky - Já jsem si dala lattéčko, cheesecake s makadamovými oříšky a čokoládovou pěnu a Péťa s Klárkou si dopřáli cappuccino a borůvkovou kaši.


Vitrínka radosti :)








Už teď vím, co bych chtěla vyzkoušet příště. :D 
Dýňový dortík a tvarohový koláč s čerstvým ovocem. :)



Nejenom, že jsme se pořádně nadlábli, ale ještě navíc jsme si hezky popovídali v příjemném a útulném prostředí Mikyny. :)
 Doufám, že se sem ještě někdy dostanu, jelikož mám Liberec docela z ruky. :(



Jako každý správný výletník jsem si musela vyfotit libereckou radnici. :)

Dále jsme se vydali do jednoho obchůdku pro Šufánka. Dalo by se říct, že jsem ostuda a dosud jsem ho neochutnala, tak jsme to museli jít napravit. :) Péťa s Klárkou mi pro začátek doporučili arašídy - čokoláda. Oni si koupili arašídy - kokos. Už se těším až ho vyzkouším. Po této koupě jsme se s Klárkou rozloučili a dále jsme s Péťou pokračovali do OC Forum, kde jsme se šli podívat do Tigeru na různé serepetičky. :D Dále také do Dm drogérie a Reservedu. Omrkla jsem 1.fit automat v ČR. Zašli jsme si i do Bubbleology, kde jsem byla poprvé, holt u nás v Litoměřicích a okolí se dá sehnat pouze Bubble Mánie. Vyzkoušeli jsme 2 letní limitky - Summer beach a Green forest.


Jestli jste z Liberce a okolí a chtěli byste Šufánka aniž byste museli platit poštovné, tak zajděte do tohodle krámku, který je na náměstí naproti radnici. :)  
Najdete tu i spoustu ořechů, suchých plodů a čajů. ;)



FitMat - Fitness automat




Limitované edice na srpen :)



 Moje limitka - Sunny beach - kumquat, grep, vanilka, mix kuliček



Péti limitka - Green forest - jablko, bazalka, citrón, jahodové kuličky 
V tomhle drinku jsou navíc tapiokové kuličky


A úplně nakonec něco na odlehčení. :D
Když jsem se vracela domů, tak se mi cesta o 2 hodiny prodloužila. Z Liberce jsem vlakem jela do České Lípy, to bylo bez problémů, ale zádrhel nastal v Lípě, když jsem vystoupila z vlaku. Zeptala jsem se průvodčího, který vlak jede do Litoměřic a on ukázal na modrý, tak si nastoupím, vlak jede a já zjišťuju, že jedu jiným směrem a že vlak razí do Děčína, příjde průvodčí a já mu povím, co se stalo a on mi dá 2 možnosti, buď ať s ním dojedu na konečnou nebo, ať vystoupím na první zastávce, což je Česká Lípa - Holý vrch. Takže já se rozhodnu pro druhou možnost. Vlak zastaví a já zjišťuju, že musím počkat 50 min na vlak zpět na hlavní nádraží, jelikož se ve městě nevyznám, tak se sama se na nádraží nedostanu. Jediné, co mi zbývá je čekání, tak čekám, čekám, volám tátovi, jestli pro mě nepřijede, že mi další vlak domů jede až ve 20,33 místo 19,38 a on bohužel říká, že ne, jelikož je Lípa vzdálená cca 40km. Najednou vidím příjíždět vlak a jsem celá šťastná, že vůbec jede. Dalšímu průvodčímu musím říci, co se děje, div se nerozbrečím. Můžu být ráda, že oba průvodčí byli nápomocní a nedali mi pokutu. Jediný průvodčí, který by potřeboval vytahat za uši je ten, který mě špatně nanavigoval. Přijíždím na nádraží a přede mnou je hodina čekání. Ve 20,33 konečně odjíždím domů! V Litoměřicích mě v půl desáté vyzvedává taťka a doma čeká na promrzlou Anett tuňáková pizza, mamka ví, jak potěšit. <3



Žádné komentáře:

Okomentovat