čtvrtek 22. února 2018

Prague trip VI.

Plán zvládnout 3 kavárničky v jedné ulici (Korunní), kde najdete novou Spižírnu, Coffe Corner Bakery a Coffee Room tak úplně nevyšel, ale Coffee Room jsem navštívila. :)

První zastávka se nachází na Náměstí Jiřího z Poděbrad a to CafeFin. Tahle kavárnička je v poslední době dost v kurzu, takže bývá narvaná, což mě vůbec nepřekvapuje. :) Ke snídani jsem si vybrala rýžovou kaši s jablkem, které mě pěkně nasytila. K pití klasiku ve formě kapučínka, ale nebylo jen tak obyčejný, jelikož mi na něj vytvořil sám pan majitel nádherný Latte art!! <3 Kamarád si vybral jejich boží avokádový toust, který je must have! :) Dále zelený čaj, který byl podávaný v krásné ručně malované konvičce. 





Dále jsme zavítali do Coffee Roomu. Opět se jedná o podnik, kterého je na sociálních sítích plno. :) Snad každý musel vidět fotku jejich banánového chleba nebo avokádového toustu. Měla jsem vymyšleno, co si objednám, ale hned u vchodu mě zaujal cheesecake. :) Takže jsem si ho objednala spolu s avokádovým chlebíkem a beetroot lattéčkem. Od kamaráda jsem ochutnala kousek banánového chlebíku a vím stopro, co si objednám příště! :D 




Ulici Korunní jsme celou prošli, ale další 2 podniky během chvilinky bysme nejspíš nezvládli. Přemýšleli jsme tedy kam dál. Padlo pár nápadů, např. Cukrárna Myšák, If Café, Pizza Nuova nebo Banh-mi-ba, kam jsme nakonec zašli. Vietnamským bagetám se nedá odolat. :) Dala jsem si bagetu s hovězím masem, citrónovou trávou, koriandrem, okurkou, mrkví, ředkví a majonézou. Moc mi chutnala, jen bych byla ráda za více masa jinak dokonalost! Nabízejí i klasiky typu Bun cha, Bun bo nam bo nebo Phóčko a závitky. Navíc jako dezert se dá objednat kombinace Matcha donutu a vietnamské kávy nebo zeleného čaje za 89,-.





Žádné komentáře:

Okomentovat