neděle 22. března 2015

Seznámení

Všechny Vás zdravím!
Jmenuji se Aneta, jsem obyčejná 17. letá dívka. Bydlím poblíž Litoměřic. Jsem studentkou Střední školy pedagogické, hotelnictví a služeb. Studuji sociální činnost a ráda bych jednou pomáhala lidem. Mezi mé záliby patří běhání (za oddíl ASK Lovosice), odmala jsem se věnovala výtvarnému umění (ZUŠ Litoměřice). Jsem aktivní člověk, který by nevydržel bez pohybu. Dále mě zajímá jídlo, hlavně pečení a aranžování do finální podoby.
















































Tyto fotky fotila moje kamarádka Klárka. Její tvorbu můžete vidět  zde http://www.megapixel.cz/fotograf/80702

Mému začínajícímu zájmu o jídlo vděčím instagramu a kuchařským pořadům. Všude vidíte ty krásné fotky jídla, tak se nechcete jen koukat, ale tvořit. Většinu receptů hledám v časopisech, na instagramu nebo na internetu. Fotky fotím Iphonem, takže nejsou tolik kvalitní, jak bych si přála.

Zde můžete vidět malou ukázku. 


 Krtkův dort


Sernik 

Tohle je můj pes Fido.


 Nějaké fotky týkající se běhání.




S láskou
Anett

Žádné komentáře:

Okomentovat