sobota 2. května 2015

Banánovo - čokoládový dort

Máte rádi banány a sladké dezerty? Tak zkuste tuhle zdravou mňamku, po které určitě nepřiberete a ještě do sebe dostanete spoustu bílkovin.

Ingredience:
115 g ovesné mouky (rozdrcené vločky)
50 g proteinu
2 rozmačkané banány + 1 navrch
2 vejce
25 g holandského kakaa
20 g nastrouhané 75% čokolády
vanička 0,5% tvarohu
trochu kypřícího prášku

Postup:
Všechny ingredience rozmixujeme (kromě banánu, který půjde navrch). Těsto vlijeme do formy, vyložené pečícím papírem. Naskládáme nakrájený banán a pečeme 30 - 40 minut na 175°C.

Výživové hodnoty: 1/8 dortu
- 210 Kcal
- 15 g bílkovin
- 5,4 g tuku

Poznámky: Na pečení použijte dortovou formu o průměru 25 cm. Pokud nemáte protein, tak ho nedávejte. Díky němu se zvýší v dortu počet bílkovin a taky plní funkci sladidla. Místo něj dejte na oslazení med nebo třtinový cukr. 


3 komentáře:

  1. keby dám 20 cm formu myslíš že sa mi to nejako pokazí? :/

    OdpovědětVymazat
  2. Je to dobrota, děkuju! Dala jsem dvojnásobné množství čokolády, o banán víc, pět lžic medu a protože jsem si nebyla jista zda to bude stačit, tak ještě 3 lžíce hnědého cukru a taky jsem ještě neviděla recept bez tuku, tak jsem přidala lžíci kokosáku. A bájo :)

    OdpovědětVymazat